cnsskoglu evet o kabızlık yapıyo oğluma da yaptı ara ara verip ara ara devam ettim hep kullandığımda kabız yaptı ve bırakmak zorunda kaldım. Doktorunuza danışarak kan ilacınızı değiştirin bence. 13 14 gün bence de çok fazla sonra çatlak falan oluşursa o geçmez de orasına zeytinyağıyla masaj yaparak kaka yapmasına yardımcı olun bence