Senem11 Merhaba hanımlar benim 3 aylık bebeğim var ve doğumdan sonra 45 inci gün adet oldun ama 1 buçuk aydır olmuyorum bebeğim emiyor ve mama yiyor acaba sütüm mü koruyor Ve eşimle korunuyoruz
Blackcloud Senem11 Süt korumaz, ilk bir yıl düzensizlik olması normal. Tabi herhangi bir sağlık durumu yoksa.
Deletedmom_39 Senem11 bence 45.gün gelen şey adet değildi canım muhtemelen kanaman devam ediyordu 🌷 bence gerçek adetin başlamadı 1 yıla kadar gelmemeside normal
Atesbebek Senem11 aralıkta doğum yaptım kanamam bittikten sonra martta nisanda oldum düzene girdi . Doktor ilk 6 ay düzensiz olması normal karşılanır. Düzene girmesindede bir anormallik yok dedi . Sütun koruduğu falanda yok tedbirinizi alın .
Deletedmom_39 Senem11 bence o adet değil canım zaten 40.gün kanama biter deniyor 45’de adet olman zor 🤷🏼♂️ Genelde 3-6 ay sonra adet olunur
edafmo Senem11 ilk 1 yılda düzensizlik, az ya da çok kanama. Reglin uzun ya da kısa sürmesi olağan demişti doktorum. Eğer ki hamilelik şüpheniz de yoksa içiniz rahat olsun
Senem11 edafmo koruyoruz eşimle ama olmayınca insan bi şüpheye düşüyor test yapıcam her ihtimale karşı
tineanigra Senem11 ilk bir sene adette düzensizlik görülür ama süt korumaz önleminizi alın mutlaka eğer hemen gebelik istemiyorsanız