Oğlum 17 aylık bir şeyi isteyince tutturuyor olana kadar ağlıyor mesela dışarı çıkalım diye ağlıyo oturup ağlamasının bitmesini bekliyorum olmuyo ilgisini başka bir şeye çekiyorum unutuyo sonra yine başlıyor güzellikle çıkamayız bak soğuk diyorum olmuyor ne yaptıysam olmuyor .. siz nasıl baş ediyorsunuz gerçekten artık onunla oturup ağlıyorum yıldım