Humeyra6554 Erkek kardeşim şizofren oldu ilaçta içmiyor yine atakları başladı hastaneye tekrarı yatması gerekir acaba
Ess92 Humeyra6554 atak dönemlerinde hastaneye yatması faydasına olur. Kontrol altına alınması açısından. Terminal döneme doğru giderse hiçbir şekilde geri dönüş olmuyor çünkü. Geçmiş olsun 🙏🏻
asrinhatasi Humeyra6554 benim büyük teyzem de ilaçlarını içmiyordu. Hastanede 1aylık bir tedavi süreci oldu. Daha sonra tab eniştem ve kuzenimin zoruyla da ilaçlarını içti şimdi iyi.