İyi günler anneler bebeğim pişik olduğundan dolayı bez denemelerim devam ediyor maalesef ve bezlerinde pahalı olduğu gerçeği var ve alınca da elimde kalmasındansa uyguna satmayı düşünüyorum Prima soft And pure 1 numara bir paket açılmamış ve bir de açılmış az kullanılmış bir paket var onun dışında Sleepy natural 1 numara 80 il paket var açılmış o da çok kullanılmadı