Panikatakanne KıZlar ne zaman bandana kullanmaya başladınız benim bebeğim iki aylık biraz taktım kızarmıştı kafası sanki o kısım birazcıkta içeriye çökmüştü çok korktum hemen çıkardım bir sıkıntı olur mu bılgıldağı için
Premomezra Panikatakanne benimde bebeğim 4 aylık bugün taktım yeni bandana almıştım , benimde kızarmış bişey olur mu cidden hemen çıkardım bende bilenler bi yazsa 🥹
Pattiz Panikatakanne sanmıyorum bandananin bir zarar vereceğini 🤔 doktorlar oraya bastırarak muayene ediyorlar 🤔
NmalkoC Panikatakanne benım oğlum erkek fakat bende o aylarda çok tedirgin oluyordım kafasına bişey falan gelir diye doktor parmağıyla elleyip sert bi cisim vurmadıkca hiçbişey olmaz falan demişti hele bandanadan hiç bişey olmaz sanmıyorum
Panikatakanne Pattiz ya hatta tam bıngıldak bile değil alnının hemen üstü ama böyle sıkmış baskı yapmış gibi olmuş kızartmış 😭
Pattiz Panikatakanne bandana ben de takiyorum bingildaga zarar verebileceği hiç aklıma gelmemişti simdi ben de korktum 😬 ama çok sert bir darbe almadıkça zarar görmez ya 😬
Panikatakanne Pattiz yok canım seni de korkutmak istemem de azcık kızarmış bide iz yapmıştı ondan korktum ben
Minigim38 Panikatakanne bıngıldak içine doğru cökükse yeteri kadar sıvı almamış o yüzden ben 1 haftalıktı takmaya başladıgımda bide çok sıkı olmasın
Oscarasar Panikatakanne ya bence sırf güzel gözüksün diye o aylarda henüz bılgıldağı bu kadar hassas ve yumuşakken başını sıkacak şeyleri asla doğru bulmuyorum yani sonuçta konusamıyorlar diye rahatsız olmadıkları anlamına gelmiyor. Ben tesettürlüyüm bonemi sıkarsam gün boyu başım ağrıyor mutlaka onlardada baş ağrısı veya bir rahatsızlık oluyordur diye düşünüyorum tabi bu benim kendi fikrim
Melis1706 Panikatakanne ben kullanmadan once biraz actiriyorum bide cok tutamiyorum istemio kendisi skntiya gelemio😁
Panikatakanne Melis1706 bende biraz açtım elimle aslında ama yine de sıkmış az birşey neyseki çok durmadı kafasında yarım saat falan anca uyudu diye çıkarttım baktım kızarmış orası 😭
Melis1706 Panikatakanne bisi olcagini zannetmiyorum oyle bisi olsa bence bizi uyarmazlar miydi takmayin kullanmayin diye
Mamaaaaa Bende biraz gevşetip takıyorum 3 buçuk aylık, 2 aylıkken de takiyordum zaten çok durmuyor düşüyor arada takiyorum
Bebegimm1 Panikatakanne ben takmadm kendim bile öyle duramam rahatsız olurum kulak için kullanıyorsanız uzun süreli bir tarafa yatırmayın kulagın katlanmamasına dikkat edin bir şey olmaz ben öyle yaptım kafa şekli ve kulakları düzgündü
Panikatakanne Bebegimm1 valla kulaktan değil sevdiğim için takıyım demiştim ama o kızarıklığı gördükten sonra korktum birdaha takamam 😭😢
Mamaaaaa Panikatakanne Hatırlamıyorum dikkat etmedim ama annem takma bingildagina geliyo falan demişti bu kurdelesi olanların altı biraz sert oluyor birdahakine dikkat edip altını iyice bastırıp takmıştım