Mantarsoteee17 ben iyice kuruduktan sonra eğer rüzgar yoksa cıkartıyorum nasıl şartlarda büyürse cocuk oyle alışır şuana kadar 21 aylık 1 kez ateşlendi ondada kuzenınden bulaşmıştı geçen yıl hep cıkardım hatta karavanda kalıyoruz yazları 10 aylıkken falan yıkayıp direk zıbınla mecburem yrmeğimizi karavan onunde yerdık hep yerde hasırda oynardı maşallah bğnye alıştı cocugun annem benı sarıp sarmalamış küçükken valla en ufak şeyde ben hasta olurım