sessizlik12 valla biz rutin kan testi kontrolünde tesadüfen öğrendik geçen hafta çocuk doktoru enfeksıyon sonrası karşılaşabiliyoruz (bizim çocukta yakın zamanlarda enfeksıyon geçirmişti ) gelecek ay tekrar gelin tekrar bakalım dedi kan ve idrar vericez iyota falanda bakılacak yine yüksek gelirse endokrine yönlendiricem dedi , şimdilik gelecek ayı bekliyoruz