Kızlar oğlum 8,5 aylık. 3. Dişi çıkartıyor. İştahsıx 2 gündür. Ateşleniyor az da olsa. Gözleri kozarık, burun akıntısı var, hırıltısı var sürekli uyuma isteği var. Nisan ayındayız ya Polen alerjisi mi var bir de anlamıyorum. Kaynanam ve görümcem bu çocuk hasta deyip duruyor. Hasta olmasa bile hasta edecekler çocuğu laflarıyla. Nedir yani bu? Belirtileri yaşayan var mı?