Kızlar 3 ay 10 günlük oğlum var.
Önceden acıkınca rahatlıkla emerdi. Şimdi emmek istemiyor sürekli ağlıyor. Kilo alımı da yavaşladı. Sürekli bağırıyor anlamadım.
Doktor mama baslayacagiz 2 hafta sonra dedi kilo almazsa.
Çocuğu ne zaman memeye yaklaştırsam bağırıp çığlık atıyor ağlıyor. Önceden böyle değildi. Son 2 haftadır bu halde. Emzik veriyorum önce biraz uykulu hal alinca memeyi alıyor sadece.
Neden olabilir acaba 😞