Kızlar meme ve mama şeklinde devam ediyoruz anne memesine en yakın araştırdığımda lansinoh du onu kullanıyorum ama az önce yavaş akışlı orta akışlı ve hızlı akışlı dşye ayrımı varmış onun benim biberonun ucunda size 2 yazıyor bebeğim daha 1buçuk aylık.Bir de mamayı içerken çok hızlı çekiyor her verdiğimde boğazına duruyor korkutuyor beni