Poyrazzz34 8 aylık oğlum bayramdan sonra hemen yaptırmayi düşünüyorum sizde genel mi lokal mi lokalde çok ağlar mı bilmiyorum ayaklarını sürekli yukarı kaldırıyor ayaklarıyla oynamayı çok seviyor yaptıranlar yardımcı olurmu hangisini daha iyi
mysaa1 Poyrazzz34 ben lokelde yaptırdım genel de ama sanırım hastanede yaptırısanız o aydaki bebeklere lokal yapmıyorlar diye biliyorum . Psikolojik olarak etkilenebilir bence genel yaptırın derim
DAO Poyrazzz34 Lokal ama bol oyuncaklı bi yer bulun ki ayaklarını kaldırmasın yoksa çocuk için travma olur. Arkadaşın 10 aylık lokal yaptırmıştı çocukta travma oldu okula gidene kadar doktordan korktu, konuşmaya kekeme başladı
Meriz Poyrazzz34 ben lokal anesteziyle 2 buçuk aylıkken yaptırmıştım yalnız oğlunun anesteziye alerjisi varmış o yüzden genel için dikkatli olun
Poyrazzz34 mysaa1 bende bundan çok korkuyorum etkilenmesinden ama çok küçük genel anestezi içinde gerçekten bilmiyorum
Poyrazzz34 DAO bı yer var klinik gibi anne ve babada yanında oluyor Muş hastanede almıyor lar çocuk uzmanı yapan doktor bilmiyorum ya
DAO Poyrazzz34 Gidip görüşme sağladınız mı ya da resimleri gördünüz mü? Bana sosyal medyada çok güzel klinikler denk geliyor. Umarım rahat geçer.
mysaa1 Poyrazzz34 yani doktorum bana öyle demişti hani belki yapan hastaneler vardır zaten yarı baygın gibi olıyor ve 15 dk sürmüyor işlem diğer türlü psikolojik olarak değerlendirin