Wonderful_mom O degilde biz ne ara bu hale geldik.. müslümanız ama ramazan ayinda avm de herkesin içinde rahatca yemek yiyebiliyoruz.. yazik cok yazik..
Eskiden insanlar çekinirdi. Yemek yerleri kapalı olurdu simdi oruclu musun değil misin hiiç umrunda değil ama kendisine gelince saygı bekler bu tipler. Yahu ben bundan bi 7-8 yıl önce calısırken akrabam bana dedi ki, ne cok korkuyosunuz cehenneme gitmekten dedi ben hem üzülmüştüm hem şaşırmıştım. 😂 gülüyorum ama anladınız yanix