4.5 sene yasmin kullandım ve o dönemde hiçbir yan etki yaşamadım aksine güzel etkiler gördüm. Yasmini bıraktım ertesi ay hamile kaldım. Kısacası yasmini seviyorum :)
Doğum yapalı 31 gün oldu. Bugün kontrolüm vardı. Doktorum neyle korunmayı düşündüğümü sordu. Seçenekleri söyleyince hap en rahatı geldi niyeyse… Cerazette diye bir hap. Hemen başlayabilirsin dedi. Ama buradaki yazılarda adet olmayı bekleyenler olmuş. Bir de garip garip yan etkiler yazanlar…
Bu ilaçla ilgili bilgilendirir misiniz beni kullananlar?