Perimasali2002 Merhaba Anneler😍 Bebeğim 3 aylık oldu ve formül süt yani devam sütü içiyor. 6000kg ve Şu an 125 ml veriyorum. Ama artirmam gerekiyormu? Siz kaç ml veriyorsunuz? Cevaplarsanız sevinirim❤️
iki_prens_annesi_ Perimasali2002 benimki de 3 aylık olmak üzere bazen 90 bazen 120 veriyorum 120 yeter bence 4 olana kadar