Ozge_5555 Çamaşır makinesi almayı düşünüyorum Bosch çamaşır Makinesi nasıl güzel mi kullanan varmi yada hangi markayı önerirsiniz?
tatlibiranneo Ozge_5555 Altus almada bacım😂kız kardeşimdi Arçelik o kadar memnun ki bugüne kadar bebeğinin kıyafetinde çıkmayan bi leke bile yok
Dimitrina_kovaceva Ozge_5555 benimki bosch süper bişey resmen elimde işkence görüyor yine de bana mısın demiyor
Ozge_5555 tatlibiranneo Altus bulaşık makinem varda arceligin yan sanayisi ama çamaşır Makinesinde nasıl bilmiyorum tamam dikkate alacağım🌺
tatlibiranneo Ozge_5555 valla Altus kullanıyorum en basit leke bile kalıyor hiç memnun değilim burada da çok gördüm memnun olmayanı
Ozge_5555 tatlibiranneo ya teşekkür ederim Altus almam bnde o zamn uzun ömürlü kullanacağım için biraz iyi olsun