LeyliNil Kızlar merhaba işverenim brüt ücret üzerinden bildirmiş olmasına rağmen tarafıma 54 bin tl yatırıldı analık ücreti olarak, hesaplıyorum son üç aylık brüt ücretin ⅔ di 103 bin yapıyor benzer durumu yaşayan ve çözen var mı
miraneliz3402 LeyliNil ilk ödeme doğumdan sonra on gün içinde yatırılıyor iki bölüm şekilde yatıyor digeride rapor bittikten üç dört gün içinde yatırılıyor. Maşallah iyi vermişler size ben 2021 yılında toplam 13bin aldım
Biz3kisiyiz_ LeyliNil valla bunun çözümü olmaz zannetmiyorum yani ben geçen sene haziranda aldım son 3 aylık brüt ort 30 bin di bana yatan 4 ay toplamı 19 bin falan . Ama şöyle bi 4500 yattı bı ay 5500 gibi neye göre yapıyorlar bilmiyorum 🤷♀️
LeyliNil miraneliz3402 brüt ücretim yüksekti aslında onlar verdiğinden değil . Muhtemelen sizin aldığınız dönemde asgariden gösterilmiştir maaşınız
LeyliNil Tubican12 sanırım 10.000 civarıydı ilk ay yatan ama eksik gün vardı yani 21 günlük ücretti sanırım
LeyliNil Biz3kisiyiz_ ben SGK nın ne işe yaradığını anlamadım gerçekten. Onlar işverenin verdiği primi geri bize ödüyor heralde 😀Maaşımın yarısını bile değil aylık verdikleri sözde brüt gösterilince net e yakın vermeleri gerek
_senam Sgk arayıp sorun 2n sağlıklısı ama benim bilgiğim 4 aylık brüt ücretin yüzde 60 yatırıyorlar yüzde 40 yok yani. Ben daha almadm bekliyorum
LeyliNil _senam işvereniniz onaylamamış olabilir mi bana da ilk geç yattı aradım işveren onayı yok dediler
LeyliNil Haylazbaby bitti dokuz martta bugün aradım SGK yı bir yılın ortalaması diyor hangi ara değişti bilginiz var mı kazanılmış hak söz konusu olur mu acaba
Haylazbaby Haylazbaby ben eski çalışma bakanlığı çağrı merkezi çalışanıyım. Yaklaşık üç yıl önce işten ayrıldım. Nerden baksanız arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla iki sene olmuştur bu uygulamanın değişmesi. Son bir seneye göre hesaplanıyor . Sgk yanlış hesaplamaz diye düşünüyorum. Eğer öyle bi düşünceniz varsa kurumla görüşün isterseniz 🤏🏻
Biz3kisiyiz_ LeyliNil öyle maalesef bununda acaba tavan rakamı falan mı var 🤪 geçen sene asgari 5000 di brüt ben 10 bin brüt alıyordum ama yatan rakam hesaplamalarima göre az yatmıştı. Bi anne 1 yıllık ortalama alınıyor artık demis belki onunla alakalıdır
Defnesa Bağlı bulunduğunuz SGK rapor ödemeleri birimi ile bı görüşün 112 günlük rapor parası tamamı mi yatmış yoksa daha yatacak ücret varmı sorarsınız brüt ucretin 3 te 2 si olarak hesaplanıp yatırılıyor ücret zaten sistem otomatik hesaplıyor elle manuel giriş yapılmıyor yanlış yatmaz yanı vardır bir şey
LeyliNil Defnesa ay ay verdiler ama aylık verilen ücret mesela brüt son üç ayda 44 binse aylık verilen 15 verdiler . Ama benzer durumda olan çok var şikayet var da okudum
Defnesa LeyliNil Rapor ödemeleri biriminde calistim ama hiç hata olduğunu görmedim ödemelerde sistem hesaplandığı için
Alyaminel LeyliNil nedir bu ücret herkese mi veroyorlar anlayamadım yanlış anlaşılmak istemem ama ne iş yapıyorsunuz acaba
LeyliNil Alyaminel hayır çalışıyorsanız annelik iznine ayrıldığınız da veriyorlar bir kuruluşta avukatım