Minik-1 Kızlar beyaz çamaşıra soda ile yıkadım arasına kızımın kazağıda karışmış ama çok güzel lekesini flan çıkarmış acaba zararı olur mu 6aylık
Dunyams Minik-1 bilmiyorum zararı olurmu ama benim kızımdada kıayafetinde mama lekesi kaldı be yaptıysam çıkmadı yıkasam çıkarmı acaba
oglumubeklerken Minik-1 bir sefer de bebeğiniz için kullandığınız deterjan ile yıkayın içiniz rahat etsin
Melis1706 Minik-1 ben cok leke varsa koslayla elde temizliyorum sonra guzelce beyaz sabunla yikayip makineye atiyorum dalin sivi sabunla sonra tekrar durulama yapiyorum.icinize sinmediginde tekrar durulayin ben normal yikamadan sonra da illa durularim
Nazlimu_ Dunyams beyaz sabunla öncesinde çitileyin sonra yıkayın. Ben kızımın kıyafetlerinde geçmeyen inatçı lekeleri öyle çıkardım
Minik-1 oglumubeklerken Dimitrina_kovaceva Melis1706 teşekkür ederim deterjaniyla tekrar yıkayayım en iyisi ☺️