Kızlar merhaba 10 günlük fazla gazlı bir bebeğim var. Bu süreçte ne yiyecğimi şaşırdım. Her kafadan bir ses gelyor. Neler yemem lazım ya da uzak durmam gereken neler var. Mesela süt ürünleri, kefir, yumurta, domates vs biri ye diyor biri sakın yeme diyor. Lütfen yardımcı olun🙏