Derindeniz1 Geçen gün bir annemiz daha sormuştu. Diş çıkarmada genetik faktörler etkili oluyormuş. Ben de internetten okumuştum. Yani siz ve eşiniz kaçıncı ayda çıkardıysanız bebeğiniz de aşayı yukarı o aylarda çıkarırmış. Ben de eşim de 4-5 aylıkken çıkarmışız oğlum da ilk dişini 5 buçuk aylıkken çıkardı.