Merve1504 7 buçuk aylık oğlum var ilk zamanlar az da olsa birşeyler yedirebiliyordum. Şuan ne versem ağzını kitliyor bir tek kabaktan yapılan çorbayı seviyor kahvaltı desen yok ne yapıcam bilmiyorum çok üzülüyorum bu duruma .
Elisa34 Merve1504 benim kızım da yemiyor kahvaltı çorba içiyo sadece birde 15 aylık olacağız napıcam bilmiyorum
Misssitare Benim bebişte mama ve meme istemiyor ek gıda oldu ana gıda. Geri çıkaramamasıda cabası😬 Bu bebişlerin ayarı yok valla🥴
Merve1504 Elisa34 gerçekten çok üzücü durumumuz anne sütü alıyor ama yetmediği durumda yemek de yesin istiyorum. Milletin çocukları tabağını bitiyor ne güzel tarifler yapıyorlar bende özeniyorum ama sonuç 1 kaşık alıp bırakıyor 😢
Haffuse Cok endise etme, her bebe genelde ayni… Zaten yrni basladiniz kahvaltiya🤗 Ek gida beni de zorluyor😅 Havalar isiniyor, ogle corbasini parkta icirebilirsin… Boyle boyle degisiklierle mizmiz mizmiz alisacaklar😅
Misssitare Merve1504 biraz ara vermeyi deneyin. Unutturup yine teklif edin. Ana öğünü anne sütü ya da formül mama zaten. Zorlamadan tattırmaya çalışın.
Elisa34 Merve1504 birebir anlattığınız şeyleri yaşıyoruz asla yediremiyorum daha bu sabah kendimi suçladım ben mi yapamıyorum diye üzüldüm yemeyince
Merve1504 Misssitare teşekkür ederim deniycem bakalım bu ara bide kabızlık sorunu yaşıyorum devamlı yoğurt yediği zaman yapıyordu şimdi yoğurt da yemiyor.
Merve1504 Elisa34 evet suçluluk duygusu bende de oluştu neyi yanlış yapıyorum siye sorgulamaya başladım.