Show_must_go_on Yagmurrrtt denemeniz lazım ben doğduğunda beri aptamil veriyorum yaşamadım ama aptamil ile yaşayanlar da var küçük kutu alıp denemenizi öneririm bebekten bebeğe fark ediyor çünkü
Melis1706 Yagmurrrtt sma optiproda hickabizlik yasamadim ek.gidadan olmasin yedikleri seye biraz zeytinyagi koyun verin
Yagmurrrtt Minikkussum siz sadece mama mi veriyorsunuz merak ettim wadece bu mama içse mesela kabiz olmaz degilmi
Minikkussum Yagmurrrtt sadece mama veriyorum kabız bizi yapmadı dönüşümlü normal Aptamil ile kullanıyorum ben