Bebeğim 4 aylık , tanıdıgım herkese veririm . Bu bebek birdaha bu dönemlerinde olmayacak . Sevilmek öpülmek onun hakkı 😂 hasta olan kişiyi babamda olsa eve almam zaten ama hiç çekinmem öpebilirlerde kucaklarına da alabilirler. Biz hiç Sağlık konusunda sıkıntı yaşamadık kucaklarına verdik diye