Merhaba anneler büyük kızım silik otizm teşhisi aldı ben küçük kızıma hamile iken öğrendim büyük kızım 27 aylıktı çok zor bi dönemdi şuan yaşadıklarımı size anlatmam imkansız . Ankara’da Sabri hergünere götürdüm kızımı ve o 3,4 ay özel eğitimden sonra kreşe ver dedi hamile olduğumu görünce de kız mı erkek mi diye sordum kız dedim ondada olma riski var dedi o an korku üzüntü yaşadığım stres öyle zordu ki kızım doğdu çok şükür şuan 4 aylık ama boynunu hep öne doğru eğiyor yüz üstü yapınca kaldırıyor dik ediyor etrafa çeviriyor ama göz teması uzanınca kuruyor oda çok az sürekli gözü etrafta çok korkuyorum acaba bu kızında da olur mu diye bu mübarek günlerde duanızı bekliyorum