Selam kızlar. Bebeğim 11 aylık olmak üzere. 7. Ayında reflü problemi başladı çok kusması oluyordu. Kansor ve gaviscon kullandık. 2 hafta önce doktor kontrolünde ilaçları bıraktık. Ama hala her gün bşr kere mutlaka kusuyor. Az önce öğlen yediği çorbayı kustu. Meyve yemek istiyorum veriyorum midesi bulanıyor kusuyor. Kusmuğu da kötü kokuyordu biraz. Doktoruna mesaj attım ama içim rahat etmedi. Kusmalar geçmezse endoskopi yaparız demişti. Kilo alımı falan iyi. Ama bu kusmalar ne zaman biter, endoskopiye gerek var mı sizce ? Tecrübesi olan anneler yazarsa çok sevinirim 🙏🏼