Benm kızım 33 aylık. Ama çocuk grubuna girdiği anda iki kişi sayılıyo. Bebek grubundan alsam iptal olur mu biletim? Veya ne gibi sorun yaşarım? Memleketime gitmek istiyorum ama çok uzak otobüsle gitsem pert olurum. Uçak çok pahalı geliyo. Ama böyle bişey yaparsam sorun çözülecek maddi açıdan. Yardımcı olur musunu