Umutluluk ay demeyin ben de 2 ay önce doğum yaptım biz 10 senedir çocuk istiyoruz tüp bebekle 3. Denemede hamile kaldım çok şükür kızımı kucağıma aldım ama şimdi de korunmanın yollarını arıyorum prezervatifle korunuyoruz hayat çok garip 10 sene olsun diye uğraştık şimdi olmasın diye uğraşıyoruz 🤭