Kızlar en son 74 gün önce regl oldum. Test yapmıştım negatif cıktı sonra bir daha yapmadım. Dün tatlı isteği vardı ama tık yok hala olmadım. Regl ilacı varmış annemde. Onu iç dedi , içmeyi düşünüyorum. Hamile değilimdir insallah ya. Bir de korunduğumuz için hamileliği düşünmüyorum. Doktora da gitmedim. Bugun yine test yapıcam insallah negatif cıkar. Dua edin regl olayım.