Bebeğe göre değişir bence. Ben her gün oğlumla arabayla geziyorum, çünkü hem işlerim var hem de o öyle sakin oluyor ve öyle baya uyuyor. Sizin bebeğiniz de uyuyorsa güzel ben cesaret ederdim. 2-3 saat sonra durup arabada emzirebilirsin. Ben muslin örtüsü alıp öyle emziriyorum arabada