minikoomm bende 5 aydır silikon ile emziriyorum kızımı meme ucum çok az diye öyle başladık çok şükür ne meme reddi oldu ne de kilo alımında sorun olmadı gayet sağlıklı devam sorun yaşayan var ise illaki sizde de olacak diye bir durum yok silikonu iki taraftan gerip memenize yapıştırın sonra bebeği alın kucağınıza zamanla ikiniz de alışırsınız yeter ki emsin gerisi hikaye