Bende ilk doğduğunda 1 paket sleepy kullanmıştım hep sızdırdı. Sonra prima Premium care e geçtim evet fiyat biraz pahalı ama bir kez bile sızdırmadı hiç pişik de olmadık. Bide bu bez ve mama konusu bebekten bebeğe değişken birine yarayan herkese yaramıyor