Kızlar 24 gün önce .2. Doğumumu yaptım.2 doğum arasında çok fazla zaman geçmediği için vücudum deforme oldu gibi görünüyor.72 ile doğum yaptım Şuan 60 kiloyum ama göbek var vücut sarkmış ve ödemli gibi . Yani açıkçası çok mutsuzum. Korse tayt giyiyorum arada spor yapıyorum ama faydası henüz başlamadı .acaba emzırme diyeti uygulayan var m? Etkisi oldu mu