Ben ameda kullanıyorum çok memnunum, pratikte.yani öyle pek teferruatı yok sadece sağma aparatını yıkıyorum onu manuelde de yıkıyorsunuz zaten mecbur.Ayrıca çekişi güçlü 10 dk sürmüyor bi göğüsü boşaltması.Biraz pahalı ama değdi diyebilirim . Normalde bu kadar para vermezdim ama mastit geçmişim var . Bir daha o günleri yaşamak istemedğimden kıydım paraya ve aldım 😊 mochi bilmiyorum ama parasal durumunuz yeterse ameda finesse tavsiyemdir 👌ayrıca pillede çalışıyor