Benim kız 2 yaşında hala baştan terliyor baya baya hemde gece yatağı falan su gibi ben yolunu bulamadım doktora normal dedi ev serin olsada terliyor bende kolayını incecik penye şapklarda buldum uykuda değiştiriyorum takmadığımda boynu sırtına doğru iniyo sabah hapşırık ve hıçkırık oluyor sonrada