Esefeee bizde doğduğumuzdan beri öyle 😄 yapışık ikizler gibi geziyoruz evde. Götürsem wcye de gelcek benle. Bi tek oraya giderken ayrılıyoruz ağlaya ağlaya
geceleride memeden ayrılmıyor çeksem uyanıyor emzik tutmayıda bıraktı 10 buçuk aylık bu arada
Ev süpürürken ya kucağımda ya da makinanın tepesine çıkıyor bulaşık desek Allaha emanet 😄 uyutunca ses olmasın diye yapamıyorum denedim hemen uyanıyor. Uyanıkken de yaptırmıyor. Yardıma biri gelirse bebeiğimi ona bırakıp iş yapıyorum yoksa ev göçüyor şuan
Allah yardımcımız olsun...