Ecoli burda çok konuşuldu kg başı 1 damla diyen doktor da var 2 damla diyen de genelde 2 damla deniliyor hatta görsel atanlar oldu her marka damlanın ne kadar verilmesi gerektiğini gösteren orda 2 damlaydı . Ben emin olamadım ne 1 ne 2 veriyorum oğlum 7.5 kg 10 damla veriyorum 9.ayda kan tahlili yapılınca ona göre hareket ederiz diye düşünüyorum