Elyamm aylık doktor kontrolleriniz olmuyor mu? Biz 2 ayda 4 kez doktora, 3 kez sağlık ocagına rutin kontrole gittik. Sağlık ocagı ile çocuk doktoruna soruları sorup double check yaptık sürekli. Bu sorular önemli sorular, burada söylenene göre ilerlemek doğru olmaz diye düşünüyorum. Her çocugun gelişimi farklı, kullandıgınız mama, damlalar vs farklı.
Yanlış anlamayın meraktan yazmış olabilirsiniz sohbet için, ama buradaki yanıtlara göre hareket edenler varsa diye yazmak istedim.