Bende 4 aylıkken gittim 5 aylıkken döndüm.bebeğim sadece emiyor uçakta rmzirdim o yüzden sıkıntı yaşamadım zaten bebekli annelere cam kenarı veriyorlar.ama aşırı rahatlıgı yok kucakta oldugu için ve illa kemer takıldığı için.önerdiğim en önemli şey emziriyorsanız kesinlikle çok rahat giyinin mont falan indirin yerleşirken.benim eşim yoktu tek gittim yanımdada yabancılar vardı.onun dısında sıkıntı yoktu uçak içi için.iyi yolculuklar🌻