16122022 Merhaba arkadaşlar öncelikle. Benim 4 aylık ikizlerim var maşallah şu anda ikisi de 6 kilo ve 2 numara bez kullanıyoruz. Aylarına göre kiloları normal mi sizce bugin doktora goturcem kontrole.
Melis1706 16122022 benim genelde ayi ayina numara gitti suan 5,5 aylik ben sleepy natural 4+ kullaniyorum 7300 kilosu 4 aylikken sleepy natural 4 numara kullaniyorum
Dondurmalikahve 16122022 2 numara nasıl oluyor 3 olması lazım oğlum 6 kg yi biraz geçince 4 numara bez kullanmaya başladım Kiloları da normal 🙂
Keremikobayky 16122022 benim oğlum 2 ay 20 günlük. 20 gün önce 2 ay kontrolünde 5950 gramdı. Şimdi 6buçuk gibidir diye tahmin ediyorum. Prima premium care in 2 bedenini kullanıyorum dar değil ideal beden. 8 kg a kadar 2 beden olacak heralde 4. Ayda 3 bedene geçerim diye tahmin ediyorum
Melis1706 16122022 2 numara cok kucuk nasil oluyor ki peki bebeginize hic mi sizma yapmiyor bacaklarina bakin kasar cunku iz yapar lastik yerleri zaten bezlerde kilo araligida yaziyor
Melis1706 Kedilibebekliacemi prima diye yazmamis ki bezini prima yenidogani benim kizima anca 3 aylikken oldu onlarin ebatlari buyuk oluo zaten
Serifemete 50 günlük 5900 gibi biseydi en son. Molfix 2 den az kaldı cirtcirrtllari birlesmiyo bitsin 3 aldım ona gecicem. Geceleri ve misafirlikte Molfix gündüzleri BİM’in bezini kullanıyorum â101 de ki çiş gostergeli birde onun denicem
16122022 Serifemete biz de BİM’in bezini ve sleepy kullanioz kilo aralığı 2 numrada 5-8 gösterdiği için ve ikizlerim 6 kilo oldukları için kullaniom ama 3 e geçmeli miyim bilemedim