Cly01 Ben geçen ay aldım babymalde indirim vardı 585 lira uygun diye ama şimdi diyorum ki keşke almasaydım.. Birkaç kez çıktık dışarı onunla kullanımı aşırı zor birden sağa sola gidebiliyor.. Aşırı kaba bir bisiklet katlanmıyor ve garaj gibi bir yeriniz yoksa evde koyacak yer bulamıyorsunuz.. Plastiği çok dandik her an kırılacak gibi.. Benim oğlum 11 aylık kendini sağa sola atıyor çabuk sıkılıyor.. Bende diyorum bu yazı çıkarsın belki seneye daha güzelini alırım zaten 585 lira yani çokta bir para değil..