benim kızımında aşırı dökülüyordu belki durur diye 4.ayına kadar bekledik hala aşırı dökülüyordu kestik bizde sıfıra vurduk şimdi azıcık uzadı bile bence korkmuyorsanız hemen kesin yoksa yatağı üstü başı hep kıl oluyor hatta elini ağzına götürmeye başladığında ağzına bile götürüyor kılları, erken çözüm.