Normal bence anesteziyi yeni yeni atıyorsun ayaklarını üşütme terliksiz durma sırtına mutlaka yelek giy ve tabi gaz yapan yiyeceklerdende uzak dur canım. Benim oğlumda baya gazlıydı ayaklarının altına ısıtıp havlu koyuyorduk birde annem şöyle yapıyordu yan yatırıp ayaklarını karnına doğru ittirip poposunu oyalıyordu dırt dırt gidiyodu hemen