Kızlar yarın 6 aylık olucaz ilk aylar gaz sorunu yaşamadım şükür ama sonradan gaz sorunumuz başladı. Geceleri gazdan bağırarak uyanıyor sonra gazını çıkartıp sakinleşip uyuyor ve bu bir iki saate bi oluyor. Yani herkesin 6.aya kadar çoktan gaz sorunu bitmişken bizim yeni başladı 🥺 doktor probiyotik verdi ama sanki işe yaramadı gibi