Belirsiz12 Merhaba arkadaşlar kızım doğduğunda tsh değeri 15 çıkmıştı 1 ay sonra 8.57 düştü e nabizda değeri normal yazıyor doktorda bir sorun görmedi 9.ay kontrolü için dün test yaptık devlette 8.59 çıktı değer dışı diyor bir sorunmu var çok korkuyorum
Ddddddd01 Belirsiz12 benim oğlumun doğuştan tsh sorunu var. Normal değerden yüksek değerini bence bi çocuk endokrine görünün çünkü referans degerine en fazla 6 olması lazım 6 dan sonrası yüksek değer oluyor. Benim oğlum şuan bile değeri 6 çıkıyor ama doktorumuz ilacı kullanmaya devam edin dedi.
Belirsiz12 Çocuk endekroloji doktoruna gitmiştim oda normal dedi t4 falan hepsi normal değerinde cikti
Belirsiz12 Dondurmalikahve en çok olması gereken 8.37 dedi arada çok fark yok hastalık falan gecirdiyse etki edebilirmis 10 gün önce falan ateşli hastalık gecirmisti
esr-svd Ddddddd01 merhaba bebegm 14 günlük tsh yüksek cok korkuyorum endokrtine yönlendirildik bana yardımcı olur musnuz süreç hakkında
Bebetonunannesi16 esr-svd hiç korkma canım benim bebeğim de de var doğuştan ilaçları kullanırsan hiç sorun olmuyo benimki 6aylık
esr-svd Bebetonunannesi16 zor bir süreç mi tedavi süreci ya hani ilaç için çok minikler nasıl ilaçlar veriliyor gerçekten cok cok korkuorum🥹
Bebetonunannesi16 esr-svd inan hiiç zor değil zatrn 2 3ayda kontrol oluyo dozunu ayarlıyolar sabah aç karna hapı ezip 1tatlı kaşığı suya eritip veriyorum 40 dk 1saat bişi vermiyorum üstüne sonra emiyo zaten okadar ve gelişimide gayet iyi şuan ağrı falanda yapan bişi değil zaten
Minaasu MerhAba arkadaşlar bebeğim 12 günlük tsh 25 çıktı bugün endokrine gittik ve ilaca başlandı bu durumu yaşayan varmı süreç nasıl ilerliyor