nazlimom_ Birbisra 6. Ayda aldık ama görmedik bi faydasını bazı bebekler cok dirençli çıkabiliyormuş benim oğlumda onlardan biri sanırım ağlamaktan sesi kısılmıştı 2 hafta sesi düzelmedi cok korkmuştuk sonrada tövbe ettim şimdi 1 yaşında ayakta sallamaya devam 😂
Melis1706 Birbisra ben kendim 2 aydan sonra kundak emzik alistirdim 2,5 aylikran beri hep kendi uyur sadece emzik ve ustunu ortuyorum Saatlerini bi rutin olustururm diyordum onada gerek kalmadi kendi 8-10 arasi aksamlari uyuyor