muratnannsi benimde bebeğim de öksürük hapşırık balgam ve burun tıkanıklığı var hemde doğumdan beri. Şuan 3 aylığız ilaç falan veremiyorum. Duş aldırıyorum mutlaka hergün çok iyi geliyor. Her beslenme öncesi serum fizyolojik suyu şırıngayla bi burundan sıkıp diğer burundan çıkacak şekilde sıkıyorum. Sonra aspiratorle çekiyorum. Çok ağlıyor ama yapacak birşeyim yok nefes alamıyor yapmazsam. Öksürürken de kucağımda denk gelirse sırtına hafif hafif vuruyorum balgamı atıyor bu şekilde. Ihlamurda çok iyi geliyormuş balgam için ama ayımız henüz küçük olduğu için vermiyorum