Beyzanurkuzu_ 1 ay 18 günlük ne yaparsam yapayım hep ağlıyor gerçekten kendimi kötü hissediyorum yetemiyormusum beceremiyormusum gibi. Herşeyini yapıyorum altı temiz karnı tok gazı yok ama yinede ağlıyor neden böyle anlamıyorum
Berilikomunannesi Beyzanurkuzu_ kolik olabilirsiniz veya gazlı bir bebek olabilirsiniz sen yediklerine dikkat etmeye çalış canım.
fadjobe87 Bebeğinizi rahatsız eden bir durum olabilir. Benim bebegim de öyleydi. Meğer besin alerjisi varmis. Süt ürünü tüketmeyip deneyebilirsiniz. Kakası nasil bir bakın mukus var mı gürültülü kaka yapıyor mu
Pinar9 Benim bebeğim de öyleydi hep ağlardı. Gürültülu kaka yapardı mukusluydu da ama besin alerjisi yok çok şükür su an 7 aylık . Çok gazlıydı ama . Sizin bebeğiniz de muhtemelen öyle. Gaz damlası kullanın ve sık sık masaj yapın