Kızlar merhaba bebeğim 2.5 aylık sadece anne sütü ile besleniyor. 1 aylıktan itibaren emzik alıştırmaya çalıştım kesinlikle kabul etmiyor. Onun yerine sürekli baş parmağını emerek uykuya geçiyor. Emziği verince ağlıyor. Sürekli parmağını emdiği için parmağı incelir diyorlar. Benzer durumlar yaşayan var mı? Tecrübeleri olan annelerden yorumlar bekliyorum ☺️