Nurxxx ben ilk 4 5 ay kullanamadım. Bizimki durmadı içinde, ama şimdi çok seviyor yinede kanguruda çok tutmamaya çalışıyorum çünkü yarım saat gibi bir sürede bile bacaklarında kangurunun izi çıkıyor. Yada aldığım kangurudan dolayı bilmiyorum. Ben ağlarsa diye emzik alıyordum yanıma