Masallkiiz lot için 1kg sütü kaynatıyorum kaynayınca bir kaç damla limon sıkıp karıştırıyorum kesiliyor zaten bazen azcık tereyağda ekliyorum süzgeçle bir müsli üstüne alıyorm süzülüyorlat iyice sonra kaldrıyorum dolaba kalan suyuda peynir altı suyu yani buzluk poşetlerine dolduruyorum yemeklerine o letlerine pankeklerine falan ekliyorum. Büskivi ben yaomaya niyetliydim bir ara yapamadım vallaha oyüzden elimde tam net tutan bir tarif var diyemem